070 250 3392
Den Haag

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze service of over onze chauffeur.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht/opmerking via onderstaand formulier of per mail te melden!

Binnen 24 uur ontvangt u van ons een bericht dat de klacht in behandeling is en zullen wij proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht uw er toch niet samen met ons uitkomen, dan kunt uw de klacht ook melden bij Landelijke klachten comite of uw kunt ze bellen via 0900-2021881

Klachten

Melden

via WhatsApp

Taxi Reserveren

Bereikbaar

24/7

Goedkope

Airport Service

nl_NLDutch
en_USEnglish nl_NLDutch

Gezondheid en veiligheid staan bij Haagse Sneltaxi voorop!

De gezondheid en veiligheid van onze passagiers en chauffeurs hebben bij ons de hoogste prioriteit. Inmiddels heeft het coronavirus (COVID-19) een stevige invloed op het dagelijks leven. Onze chauffeurs doen hun uiterste best om iedereen veilig en gezond naar hun bestemming te brengen.

Om ervoor te zorgen dat Haagse Sneltaxi een uitstekende manier van reizen blijft, nemen we de volgende maatregelen:

  • Na elke rit wordt de taxi gedesinfecteerd
  • Max 2 personen
  • Chauffeurs met mondkapje en handschoenen
  • Plexiglas scheiding tussen chauffeur en client
  • Het opvolgen van gezondheidsaanbevelingen van de WHO en het RIVM.

Meer informatie?